Стрічка
Галерея
+52
Топ
ТОП 100 фотографів
ТОП 100 фотографій
Картина дня
Ще
Про проект
День з фотограферс
Коментарі
Pro
Вхід
Реєстрація
Denis Krivoy
Житомир
111,3
тис.
Рейтинг
30,1
тис.
Перегляди
295 В обраних
Написати листа
Профіль
Фотографії
562
Блог
2
Обрані
0
Коментарі
1988
Головна
›
Професійний фотограф
›
Denis Krivoy
›
Коментарі
›
+2
Denis Krivoy:
;) по секрету;) Виявляється, що в Карпатах, на полонині Веснарка і вдень світять зорі;))
29 серпня '12, 12:52
+3
Denis Krivoy:
Друзі! по порядку:
1. Такі очі та руки не у кожної бабусі є, у кожної бабусі Свої гарні руки і глибокі очі! і кожна бабуся має свій неперевершенно-особистий цілий світ в тих руках та очах;) було би у нас бажання про те знати і вбирати в себе ту мудрість, якою вони наділені...
2. фото не претендує на якісь класичні стандарти, тому рубрику можна й змінювати, просто я, особисто, не люблю рубрику "жанр" (бо воно вже настільки заангажовано одночасно всім і нічим, що аж деколи верне від слова "жанр", але то особисте;)).
3. по композиції - та яка тут композиція? фото першочергово не мало на меті показати конкретику, було вирішено показати загальний стан моменту, тому і в панораму і ширше ніж може комусь хтілось;) але, якщо й придиратись, то чисто випадково, на інтуїтивному рівні головного об"єкта я все ж виділив (чесно, не спеціально, на рівні відчуттів), а саме що є головним ви всі можете побачити, поділивши фото на так звані "тритини" і подивитись що знаходиться в самій активній точці зображення, я думаю тут всі знають основи компоновки;))
__
Здається на всі питання відповів, а як ні - то звертайтесь, завжди радий;)
27 серпня '12, 18:19
0
Denis Krivoy:
Ром;) все ок, я вдячний;) радий тебе бачити (хоч і віртуально, треба буде якось і в реалі знов встрітись)
;)
27 серпня '12, 15:48
+2
Denis Krivoy:
а якщо я вам відповім, що це горизонтальна панорама на фокусній відстані 27мм (екв. 35 мм) із 5 вертикальних кадрів і в такому випадку нереально просто прорахувати всі деталі??
авже ж Ви можете відповісти, ніби то з мене провини не знімає...
та все ж... ;)
27 серпня '12, 15:46
+6
Denis Krivoy:
Привіт, Ром) Дякую)
ніяких ХДРів не було, проста обробка: рівні тіні, сховати пересвіти, та контрасту "на глаз";)))
Ром, ну не хочу я тут ні шуму ні зерна;) це не плівка, це цифра і не бачу змісту з одного робити інше;) хтів чисту якісну знімку (без прибабахів) і взагалі думав, що фото робить сюжет, світло, момент та почуття, які в середині автора та глядача, а не якісь там хімії, цифри та обробки;)) може помиляюсь, але хай краще вже так помилятись...
Дякую)
27 серпня '12, 15:27
0
Denis Krivoy:
Добре, хлопці, гарно побазікали і впевнений, що у вас ще купа аргументів, та мені вже час бігти на вокзал;))) гори чекають!
Усіх за наступаючим Днем Незалежності!!!
:)
22 серпня '12, 20:19
0
Denis Krivoy:
"таке підрізання неба акцентує більше на туманчику над хатиною", Михайло, та не вирішує воно вже нічого;))
Добре, спробую інакше пояснити. Кадр, а саме панорама будувалася за рахунок поміщення головних об"єктів в певний трикутник, щоб погляд бігав.. в данному випадку три основні точки, що створюють трикутник: туманчик підсвічений сонцем, копичка на пп і завершує цю фігуру градя з двома вершинами. А все решта, тобто великий шмат неба та великий зелений кусок трави - то вже на хай назвем то фоном, чи допоміжними об"єктами, як заманеться;))) і вони - тобто небо та зелений шмат трави один одного "тримають" не дають домінувати, і якщо ми щось рубанемо - то інше буте рватись "на волю" тим самим губляться акценти на основних об"єктах, які я собі запланував і які є реально цікавими;)) тому щоб лишити все як я собі задумав, але зменшити небо - то тре було зняти не так, а не різати зараз вже;) знаєте як кажуть? "після бійки кулаками не махають", от і тут так, там (в горах) тре було до того дійти;)
__
а про виставку? хм... мож колись;) Дякую!
22 серпня '12, 20:17
0
Denis Krivoy:
Дякую!
Даремно Ви так;) Хлопці цивілізовано спілкуються, кожен висловлює свою думку;) від того ж нікому гірше не стає;) Я завжди слухаю і ціную чужі думки, довго обмірковою їх, але просто не завжди погоджуюсь;))
22 серпня '12, 20:07
0
Denis Krivoy:
Не полегшує, Андрій) Справа в тім що тоді сильно давить земна частина кадру) я тут під час зйомки ще помилився;) небо було пусте, а я тому не придав значення і зняв фото (2 фото) як з цікавим небом (ну хочаб з хмарами).. в чому різниця? все просто... я, знаючи що небо пусте, нецікаве, мав би компонувати кадр так, щоб неба було менше, але й суша не давила, а то було дуже легко зробити. Мені тре було візуально зменшити земну частину, а міг те зробити зарахунок того, як присісти нижче, або най взагалі спуститись нижче блище до копички - тоді тонша смужка неба більш гармонійно виглядала б з тоншою смужкою землі, ніж зараз різати і лишати трохи неба) та й плюс в тому щоб присісти нижче, зачепити трави більше, саме цієї що на самому передньому плані;)
___
а так... як є най так буде... помилився, зробив висновки - тре більше думати коли знімаєш, а не кропати;)))
22 серпня '12, 16:37
0
Denis Krivoy:
так, підрізати можна;) тут погоджуюсь, але то вже принципово) ніц не змінить, всеодно не вистачає певних деталей, навіть трохи хоча б пористих хмаринок в небі;)))
22 серпня '12, 15:24
+2
Denis Krivoy:
Дякую Женя за думку;) але спробую пояснити чому не погоджуюсь:
- 1 варіант - проблеми з компановкою кадра - це виявляється в побудові по пісимістичній діагоналі, що вже на підсвідомому рівні створює якийсь конфлікт в фото. також копичка - в такому варіанті вона надто громізка з тими двума парканами і дуже сильно чіпляє погляд, вона не є настільки цікавою, щоб зробити фото про неї;) і останнє, в такому варіанті та трава що на самому передньому плані теж надто активна, а так як вона проходить по фото діагональною лінією - вона надто сильно заповнює кут, і виглядає некоректно. Також ця трава яка йде під певним кутом - йде паралельно тому схилу, на якому он далеко є деревце, а то вже теж є проблемою, так як вони йдуть однаково - тому то насправді акцентується і йому потрібно зправа якась противага, а її нема, бо інша половина кадру по плановості йде відносно горизонтально, таким чином фото рубається на дві різні половини - а то вже трохи нефеншуй;))
- 2 варіант - з компоновкою все більш менш ніби нормально, але ота трава, яка в такому випадку стає переднім планом, проходить 2ма монотонними лініями: світлішою знизу (по краю кадру) та темнішою і дуже громіздкою чуть вище;) вони не є настільки цікавими, щоб заповнювати більше тритини фото;))
__
тому так;)
ще раз, дякую!!!
22 серпня '12, 14:16
0
Denis Krivoy:
ще питаєш? авже ж!
:)
22 серпня '12, 18:14
0
Denis Krivoy:
2 Попа і 2 Петроса бачив, а от щоб 3 Попа і 2 Петроса - то вперше;)))
22 серпня '12, 18:08
0
Denis Krivoy:
о, а я ще думав як то назвати))))
22 серпня '12, 15:20
0
Denis Krivoy:
йой.. потрохи стаю передбачуваним;)))
Дякую, Рома)
20 серпня '12, 16:50
0
Denis Krivoy:
Якщо когось раптом зацікавить як саме було зроблено цю роботу, можу розписати...
20 серпня '12, 12:10
0
Denis Krivoy:
так, розумніший;) та всеодно то все лиш вже "залишки", як то кажуть;)
Дякую
19 серпня '12, 22:05
0
Denis Krivoy:
Дякую, Рома) там не дуже файний пп був, та все ж зранку зняв і з пп, просто ввечері не додумався, надто очі розбігались;))))
http://ic.pics.livejourna l.com/denis_krivoy/409877 18/36125/original.jpg
19 серпня '12, 21:39
0
Denis Krivoy:
ех.. забув написати.. фото значно відкривається;)
19 серпня '12, 21:26
+1
Denis Krivoy:
Колір трави може дійсно варіюватись) справа в тім, що зелені дуже чутливі відтінки, можливо я дещо споров, та пробачте, я того не бачу;) зелений дуже вразливий колір для передачі різними моніторами, я не кажу що в мене якийсь кльовий монік - тому можу дійсно допустити, що з травою можуть бути проблеми;)
17 серпня '12, 23:48
← Ctrl
Попередня
Наступна
Ctrl →
Страницы:
...
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
...
← Попередня
Наступна →
Вхід на сайт
Реєстрація
→
Увійти
або
Увійти через Facebook
Увійти через Google
Нагадати пароль
Активація акаунту
Denis Krivoy