Стрічка
Галерея
+38
Топ
ТОП 100 фотографів
ТОП 100 фотографій
Картина дня
Ще
Про проект
День з фотограферс
Коментарі
Pro
Вхід
Реєстрація
Нові фотографії
Slava Kuzmenko
Евгений Шамай
Микола Шахманцір
Роман Савоцький
Оксана Маховская
Alice Grey
Vadym Kovalchuk
Завриева
Синельников Александр
Вхід на сайт
Реєстрація
→
Увійти
або
Увійти через Facebook
Увійти через Google
Нагадати пароль
Активація акаунту
та й мене особисто це відео зацікавило тим, що з його прикладу видно як формується в зародковому стані штучна домовленість між фотографами, арт-дилерами і колекціонерами, метою якої є формування комерційного аспекту цінності фотографії. в цьому є велика частка цинізму, як і в с тавленні до глядача, як до "дітей" з "просто відкритими очима" в дорослому світі арт-ринку.
Мне интересно в данном контексте другое. А может ли быть иначе? Есть ли хотя бы утопичные варианты иного развития событий? Ну вот у вас например?
Скажу сразу - у меня нет... увы... :(
Но может ли быть иначе, Алена?
про глядачів, згоден. завжди почував себе в галереях у ролі протягу, а в погану погоду ще й зайвою роботою для прибиральниці) хоча є галереї, що по щирому приязно ставляться і паралельно працюють саме з пересічним глядачем. (журнали, альбоми, листівки, лекції, арт-студії). ах да, ще натовпи глядачів створюють масмедійний привід, як у випадку з пінчукартцентром.
альтернатива проста. перестати розглядати великі гроші галерей та аукціонів, як єдиний локомотив творчості і дійсно високого мистецтва. це ілюзія, яку намагаються вбити в голову фотографам куратори перших і організатори других.
якщо подивитись на найвідоміших і найдорожчих вже сьогодні фотографів минулого, то хто, з них, скажіть, займався виключно арт-фотографією за ради продажу колекціонерам? я таких не пам'ятаю. більшість натомість працювали чи то в фешн, чи то в рекламній індустрії, чи то репортерами чи взагалі несуміжними з мистецтвом професіями.
Все хором сказали ваши деньги - зло.
Что может стать локомотивом? "Секс, наркотики, рокинрол"?
Творческий зуд - в простонародье "искра божья"? Или желание выразится - нате вам!?
і лекції не лише платоспроможним колекціонерам пропонувати варто, але всім не байдужим "поціновувачам", підвищуючи таким чином загальний культурний рівень, а не лише вузького кола нуворишів.
просто дратують куратори, які жаліються на низький культурний рівень і невміння цінувати красиве серед "людей", але при цьому самі кидаються займатись "просвітництвом" лише у випадку солідної платоспроможності, аби культивувати на її базі потенційного новоспеченого "колекціонера" арт-інвестицій.
чим вищий загальносуспільний культурний рівень, тим більше шансів що в цьому суспільстві з'являтимуться колекціонери, арт-інвестори і , зрештою, меценати.
Мне кажется вы тут заблуждаетесь. В Средние века на меценатах, коллекционерах держалось искусство да и наука отчасти... Это не мешало остальным собираться на площади на шоу сжигания очередной ведьмы или четвертования очередного ведьмака.
А в 20-м веке в одной стране в каждом селе стоял дом культуры... и тоже ничерта не вышло. :( Хотя кураторов (надзирающих) было навалом.
Мне кажется что сейчас то время, когда кураторы и поводыри не нужны, нужны моральные авторитеты в искусстве... На слове моральный я делаю акцент, это тот кому можно доверить учить своих детей.
в радянські часи в клубах культивували обмежену по своїй суті культуру. про це говорив в відео "фотограф Magnum".
з авторитетами згоден. але ніщо не заважає такими моральними авторитетами бути не лише окремим персоналіям, але й цілим інституціям накшталт галереям і арт-центрам.
напомнило дойчевский анекдотец нынешнего времени:
«Два политика.
Первый: Что бы вы сказали по поводу безработицы среди молодежи.
Второй: Ничего.
Первый: Это и так понятно, но как бы вы это сформулировали?»
Вот еще похожее
Цитаты:
Но как потенциальному инвестору отличить, во что вкладывать деньги в надежде на прибыль, а во что – нет?
Естественно, скачок цен возможен только если мы говорим о хорошем, настоящем современном искусстве, а не о том безвкусном и вульгарном фигуративном китче, который все еще подсовывают под видом искусства нашим нуворишам. Качество искусства подтверждается только серьезными арт-критиками, кураторами музеев, экспертами признанных аукционных домов.
Для начинающего, но серьезного коллекционера с большими планами, с желанием разобраться в искусстве, научиться его понимать и чувствовать самое главное – это найти хорошего консультанта.