Особисте

про меркантильне

14 коментарів
  • Andrey Merschiy
    Andrey Merschiy 14 листопада '11, 9:13 +2
    Не уверен насколько корректно будет это обсуждать применительно к рынку фото-арта в Украине, т.к. сюжет про Москву. Это совсем другой рынок.
  • Паша Чуйко
    Паша Чуйко 14 листопада '11, 11:00 +1
    а по моєму відмінності не надто помітні. репліка одного з інтерв'юерів "вращается вокруг нуля" однаково доречна для обох ринків)
    та й мене особисто це відео зацікавило тим, що з його прикладу видно як формується в зародковому стані штучна домовленість між фотографами, арт-дилерами і колекціонерами, метою якої є формування комерційного аспекту цінності фотографії. в цьому є велика частка цинізму, як і в с тавленні до глядача, як до "дітей" з "просто відкритими очима" в дорослому світі арт-ринку.
  • Виктор Вёлунд
    Виктор Вёлунд 14 листопада '11, 12:12 -1
    Этот рынок уже давно работает в живописи и совершенно аналогично транспонируется на фотографию. ИМХО роль зрителя в нем сродни роли зрителей на записи ТВ шоу которые хлопают по команде на табло. В принципе их можно вообще заменить на однажды записанных при монтаже. Денежный поток сметает все, даже "альтернативная фотография" силится слиться с ним с этим потоком. :)
    Мне интересно в данном контексте другое. А может ли быть иначе? Есть ли хотя бы утопичные варианты иного развития событий? Ну вот у вас например?
    Скажу сразу - у меня нет... увы... :(
  • Виктор Вёлунд
    Виктор Вёлунд 14 листопада '11, 12:34 -1
    В художественном рынке законы особо изысканные. :)
    Но может ли быть иначе, Алена?
  • Паша Чуйко
    Паша Чуйко 14 листопада '11, 13:17 +1
    ну, про проблеми неможливості транспонування правил гри на ринку живопису на ринок фотографії там згадувалось. тиражність! дуже мило було слухати про домовленості щодо так званого авторського тиражу).
    про глядачів, згоден. завжди почував себе в галереях у ролі протягу, а в погану погоду ще й зайвою роботою для прибиральниці) хоча є галереї, що по щирому приязно ставляться і паралельно працюють саме з пересічним глядачем. (журнали, альбоми, листівки, лекції, арт-студії). ах да, ще натовпи глядачів створюють масмедійний привід, як у випадку з пінчукартцентром.
    альтернатива проста. перестати розглядати великі гроші галерей та аукціонів, як єдиний локомотив творчості і дійсно високого мистецтва. це ілюзія, яку намагаються вбити в голову фотографам куратори перших і організатори других.
    якщо подивитись на найвідоміших і найдорожчих вже сьогодні фотографів минулого, то хто, з них, скажіть, займався виключно арт-фотографією за ради продажу колекціонерам? я таких не пам'ятаю. більшість натомість працювали чи то в фешн, чи то в рекламній індустрії, чи то репортерами чи взагалі несуміжними з мистецтвом професіями.
  • Виктор Вёлунд
    Виктор Вёлунд 14 листопада '11, 17:01 -1
    "Перестать рассматривать" это даже не утопия. Это призыв-лозунг. (только не обижайтесь). Но, допустим, вы перестали, я перестал, еще кучка полоумных забили на выставки и выгнали взашей всех стоящих у дверей представителей Кристиса и Сотбиса... :)
    Все хором сказали ваши деньги - зло.
    Что может стать локомотивом? "Секс, наркотики, рокинрол"?
    Творческий зуд - в простонародье "искра божья"? Или желание выразится - нате вам!?
  • Паша Чуйко
    Паша Чуйко 14 листопада '11, 17:22 0
    в пост-модерністську епоху розумні люди слідують дуальній політиці, за куліси якої нам це відео і дозволило заглянути. відкриті двері галерей для неприбуткових естетів це свого роду благочинність.
    і лекції не лише платоспроможним колекціонерам пропонувати варто, але всім не байдужим "поціновувачам", підвищуючи таким чином загальний культурний рівень, а не лише вузького кола нуворишів.
    просто дратують куратори, які жаліються на низький культурний рівень і невміння цінувати красиве серед "людей", але при цьому самі кидаються займатись "просвітництвом" лише у випадку солідної платоспроможності, аби культивувати на її базі потенційного новоспеченого "колекціонера" арт-інвестицій.
    чим вищий загальносуспільний культурний рівень, тим більше шансів що в цьому суспільстві з'являтимуться колекціонери, арт-інвестори і , зрештою, меценати.
  • Виктор Вёлунд
    Виктор Вёлунд 14 листопада '11, 19:16 0
    "чим вищий загальносуспільний культурний рівень, тим більше шансів що в цьому суспільстві з'являтимуться колекціонери, арт-інвестори і , зрештою, меценати".
    Мне кажется вы тут заблуждаетесь. В Средние века на меценатах, коллекционерах держалось искусство да и наука отчасти... Это не мешало остальным собираться на площади на шоу сжигания очередной ведьмы или четвертования очередного ведьмака.
    А в 20-м веке в одной стране в каждом селе стоял дом культуры... и тоже ничерта не вышло. :( Хотя кураторов (надзирающих) было навалом.

    Мне кажется что сейчас то время, когда кураторы и поводыри не нужны, нужны моральные авторитеты в искусстве... На слове моральный я делаю акцент, это тот кому можно доверить учить своих детей.
  • Паша Чуйко
    Паша Чуйко 14 листопада '11, 20:03 0
    в середньовіччя, культура і була набутком обраних з блакитною кров'ю, як і освіта. куратори сьогодення намагаються, очевидно відновити тодішній порядок. замість кольору крові тепер, щоправда, пріоритетною став колір кредитки (gold, platinum тощо). решті ж замість кострищ - серіали, камедіклаби і футбол.
    в радянські часи в клубах культивували обмежену по своїй суті культуру. про це говорив в відео "фотограф Magnum".
    з авторитетами згоден. але ніщо не заважає такими моральними авторитетами бути не лише окремим персоналіям, але й цілим інституціям накшталт галереям і арт-центрам.
  • Just an Immitator....
    Just an Immitator.... 14 листопада '11, 9:33 0
    бла-бла-бла... бла.
    напомнило дойчевский анекдотец нынешнего времени:
    «Два политика.
    Первый: Что бы вы сказали по поводу безработицы среди молодежи.
    Второй: Ничего.
    Первый: Это и так понятно, но как бы вы это сформулировали?»
  • Андрей Рудаков
    Андрей Рудаков 14 листопада '11, 13:15 0
    http://society.lb.ua/culture/2010/06/15/49645...

    Вот еще похожее

    Цитаты:
    Но как потенциальному инвестору отличить, во что вкладывать деньги в надежде на прибыль, а во что – нет?

    Естественно, скачок цен возможен только если мы говорим о хорошем, настоящем современном искусстве, а не о том безвкусном и вульгарном фигуративном китче, который все еще подсовывают под видом искусства нашим нуворишам. Качество искусства подтверждается только серьезными арт-критиками, кураторами музеев, экспертами признанных аукционных домов.

    Для начинающего, но серьезного коллекционера с большими планами, с желанием разобраться в искусстве, научиться его понимать и чувствовать самое главное – это найти хорошего консультанта.
  • Паша Чуйко
    Паша Чуйко 14 листопада '11, 13:32 0
    я би сказав, що дуже схоже. у них спільні, майстеркласи, мабуть у всіх
  • Андрей Рудаков
    Андрей Рудаков 14 листопада '11, 13:35 0
    Мабуть так... :-)
  • Андрей Вишневский
    Андрей Вишневский 14 листопада '11, 16:34 0
    а рынка тут такого нет, поскольку не так много людей, готовых платить за это деньги. будет спрос - будет и предложение. а кто сейчас купит красивую фотографию за деньги, чтоб висела не стене. у нас менталитет такой, что эту картинку проще скачать где-то в сети и распечатать себе. хотя и этим никто не занимается. имхо
  • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

Нові фотографії