Копичка мармароська.

Фотографія Копичка мармароська. / Роман Михайлюк / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Відкривається.

  • Роман Михайлюк
    Фотограф
  • Про фото

     
    Нагороди:  
    Рейтинг: +300.93  
    Оцінка фотографії: +292.5
    Переглядів: 844 / 2,1 тис.
    Завантажено: 12 липня '13, 13:17  
    Категорія: Пейзаж
    Переглянути: альбом Panaramka

    Exif

    Швидкість ISO: Суперія 200
    Голоси
    59 коментарів
    • Роман
      Роман 12 липня '13, 13:22 +1
      красиво, особливо там
      до речі, зі святом!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 13:26 0
      аналогічно, зі святом)
      А мені і там непогано))
    • Роман
      Роман 12 липня '13, 13:31 0
      дякую) так так там теж красиво)) гарні краєвиди) а де це?
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 13:32 0
      стидно сказать- Марми)). Якби знав, що їх цього року так полюблять, то пішов би на Чорногору... там, помойму, нікого не було)
    • Андрій Майовський
      Андрій Майовський 12 липня '13, 20:09 +3
      було було і там, і тарарам, мене сего року скрізь багато було. а чого зелень така ядовита?
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 22:21 0
      Та ну ладно, йадовита. Очі ріже)

      Чому тоді не сказати, що квіти "ядовиті"? В реалі що молоді листя чорниці, що квітки рододендрону- приблизно однакові по яскравості, і до "йаду" там далеко, є ж різниця між насиченим кольором і отруйним.

      по друге- ясно, що були і "там", та щось ті роки весь сайт був забитий фотками Смотрича і тд, а з Мармів було ноль і ноль десятих, то тепер навпаки)
    • Андрій Майовський
      Андрій Майовський 13 липня '13, 10:11 +5
      в мене в друкарні є така штука як денцитометер, і коли мені друкарі пробують втюхати дезу типу: - та нє, колір одинаковий (там де я бачу різний) я їх заставляю поміряти і все стає на свої місця. а в тебе є в ФШ піпєточка, тицяєш по моїх "ядовитих" і по своїх "сочних" і порівнюєш циферки. ти вже вибачай Ромко, що я маю всіх авторитетів "во десь", ну не бачив я такого колбору листя чорниць (я вже про квіти мовчу, і про те, що деталізація чогось на них пропала:). я звик довіряти своїм відчуттям і показам приладів. а фотка справді кльова, по-при відсутність об'єктивності в словах і діях автора. часто по доброму заздрю, дивлячись на твої фотки, і шкодую що я розівчився бачити фотки в житті, заточився під "картинки" і шпарю, а куди, чого?...
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 10:38 0
      Про деталізацію і колір- порівняй
      http://photographers.ua/photo/marmi-rulyat-se...

      В тебе квіти деталізованіші, бо просто ближчі, і кожну видно окремо. Там же, де вони віддаленіші- така сама каша, бо є ж якісь межі веб-представлення картинки.

      По кольорах- сильне враження, що в нас таки різні монітори, бо загалом мені це фото м"якшим здається.

      А взагалі поради про колір і його інтенсивність - вони є дуже доречними, бо автор, сидячи півдня над фотографією, уже її не бачить, фактично, і вийти за межі - легше легкого.

      ... тут я ще при обробці в кольорі квітів і неба сумнівався, про зелений от не думав, він мені і зараз в межах декоративного (щось на рівні класичної заставки Віндовс, з зеленим полем і синім небом))
    • Андрій Майовський
      Андрій Майовський 13 липня '13, 13:02 0
      - чого я майже ніколи нікого не критикую, ба самому легко чогось не додивитися.
      - мою "картинку" в приклад міг не ставити, чим контрасніше - тим ліпше продається, тому і порозводив кольори. я ж казав що не фотограф.
      - деталізація пропадає від насичення кольору, я це мав на увазі
      - а монітори, стандарти, налаштування кольору то взагалі світова трагедія, я це питання років 10 вивчаю і плюнув на то всьо, може колись будуть в Європі гости, тоді і повернуся до нього.
      - на пожижавську на Іванчай не збираєшся, маю телефон до Юри, будуть цвісти він мені скаже
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 13:05 0
      ну здрасьтє, все правильно казав, а висновок закосячив. Іменно в тім і є користь критики- вона помагає глянути на свою роботу зі сторони, Андрій.) А то часом ой як корисно)
    • Андрій Майовський
      Андрій Майовський 13 липня '13, 14:21 0
      просто я за індивідуальність. лише наш власний досвід (при критичному погляді на самого себе) і лише ми самі можемо собі допомогти. ніде і ні в чому не буває однозначності, то як можна щось стверджувати. критика це кльово, але часом можна наробити тільки гірше. знаєш як кажуть: - не робіть мені добре.
      дурака критикуй не критикуй...
      а розумний і так все бачить і розуміє.
      намагаюсь бути 2-м, але часто бачу що з 1-го ще не виліз:)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 14:54 0
      абсолютних дураків і абсолютних генієв нечасто стрінеш)

      Мені розбори фот помагали раніше і зараз, і своїх, і чужих..

      А індивідуальність...- то механічний фотік, мішок хімії і в глуху тайгу на 20 років. Поможе)
    • Андрій Майовський
      Андрій Майовський 13 липня '13, 16:01 0
      о, бачиш, а мені ніфіга то не допоможе, бо я сам не знаю чого хочу.
      так якось живу без цілей, без бажань особливих, не парячись і сильно не думаючи що так, що не так. коротше кажучи - кайфую
    • Юрій Максименко
      Юрій Максименко 12 липня '13, 13:58 0
      Як варіант: передній план працює, як і працював, зате увага акцентується на дивовижній перспективі. Гарно
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:05 0
      Як самостійний пейзаж не дуже, бо там тоді виникає питання- чому зарізане море туману, нема продовження вправо.

      Власне, запропонований Вами варіант є, і не один, просто почав я з іменно цієї "копички сіна"- здалось оригінальнішим.)

      Хоча композиція тут не дуже стабільна- і то теж правда, квіти, кущ і схід Сонця - три акценти... каюся, та нічо не зробиш уже... тіко розбір польотів)
    • Юрій Веремчук (YurijV)
      Юрій Веремчук (YurijV) 12 липня '13, 14:06 0
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:08 0
      Трошки краще, але все ж- вправо треба добавити тоді для балансу. Згодом запощу таке, дякую за увагу)
    • Nasa
      Nasa 12 липня '13, 14:10 0
      не знаю, мне кажется, этот момент вообще "неубираемый"
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:23 0
      Так, Наса, спасибі, то таки голова в картинці)
    • Nasa
      Nasa 12 липня '13, 14:06 0
      как Всемирный потоп получилось
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:08 0
      Арарат такий Арарат)
    • Михайло Пецкович
      Михайло Пецкович 12 липня '13, 14:08 0
      Заначка на Щербані!... ;-)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:09 0
      гг) Справді, тут заначка була, сотнею метрів вліво)) Щоб щоразу наверх барахло не тягати)
    • Михайло Пецкович
      Михайло Пецкович 12 липня '13, 14:22 0
      ))
      ...а після все photographers-ського піару Мармів скоро це буде попсово ...;-) ...
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:25 0
      Уже на пшеницю-горщики схоже) Хоч хороших фот і не багато, але поток пішов такий, що треба нові місця шукать.
    • Михайло Пецкович
      Михайло Пецкович 12 липня '13, 14:31 0
      ...хіба що на Фаркеу .... :-)
    • Юрій Веремчук (YurijV)
      Юрій Веремчук (YurijV) 12 липня '13, 14:09 0
      Із всесвітнім Днем фотографа! Наснаги і витримки.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 14:11 +1
      Дякую, Юрію, і Вас, і всіх колег! Аналогічно, і ще чуть-чуть удачі) Небагато- але щоб в самий раз)
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      жесть... ))
      з Днем фотографа!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 15:27 0
      аналогічно, з Днюхою)
    • Животков Андрей
      Животков Андрей 12 липня '13, 14:18 +1
      Игра в Царя горы":) Буйное столпотворение на склонах - именно поэтому авторский вариант понравился. Красивое фото.
    • Михайло Пецкович
      Михайло Пецкович 12 липня '13, 14:24 0
      Так, і ніякі кропи тут не кращі, хіба що наступний авторський варіант в якому буде додано простору справа ...
      ...чомусь я думаю що так буде ... ;-)
    • Svetlana Chernikova
      Svetlana Chernikova 12 липня '13, 15:13 0
      Отличный кадр!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 15:49 0
      Дякую)
    • Лилия Расновская
      Лилия Расновская 12 липня '13, 16:53 0
      банальне "вау ляпота!")
      але ж таки гарно...)
      рододендрони?
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 17:00 0
      пшеничка))
    • ася оса
      ася оса 12 липня '13, 18:27 0
      мама мія - квітів море)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 12 липня '13, 19:02 0
      Сканити-непересканити)
    • Николай Галилеев...
      Николай Галилеев... 12 липня '13, 19:33 0
      Хорошая работа-понравилась-Праздничная .С вашего позволения заберу!
    • Виктория Тимошенко
      Виктория Тимошенко 12 липня '13, 20:11 +1
      З Днем!
      Про фото заради свята промовчу )
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 0:01 0
      (злякався, безмежно вдячний, сиджу тихенько. Завтра насварите?))
    • Олександр Ігнатьєв
      у фокусі
      Олександр Ігнатьєв 12 липня '13, 20:30 0
      Зі святом Романе! Гарну роботу виставили в цей день.Продовжуйте нас радувати Карпатськими пейзажами і обовязково з ліхтариками! :)-)
    • Антон Сапко
      Антон Сапко 13 липня '13, 1:33 -1
      Очень красиво! по настоящему
    • Давид  Д
      Давид Д 13 липня '13, 7:37 +5
      Роман, на мой взгляд - цветы на переднем плане излишне явкие, насыщенные, из-за чего на моем мониторе я вижу их как "яркую кашу". Возможно стоило-бы чуть уменьшить насыщенность малинового цвета..
    • Vadym Timashov
      Vadym Timashov 13 липня '13, 8:20 +1
      поддержу по поводу перенасыщенной малиновой каши на ПП
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 9:20 0
      Які питання- скачайте і зменшіть для проби насиченість. Ніякого зменшення "каші", окрім засірення картинки- не отримаєте, хоч в чб переведіть зовсім... тобто поняття "каша"- композиційне, чого Ви його тулите до перенасиченості, не зрозуміло. Спробуйте зрозуміти різницю...А про композицію, що вона мене не влаштовує- я писав вище.

      Звичайно, можна і спокійнішу картинку зробити, але мені, по пам"яті- яскраво-рожеві мокрі квіти при косому освітленні світяться приблизно так... хоча можливі варіанти, звичайно, дякую.
    • Любомир Тригубишин
      Любомир Тригубишин 13 липня '13, 9:09 +3
      Що не кажіть, та все ж, гарно! Ще й оригінально побудовано картинку. Але не без зауважень. В першу чергу квіти на ПП зливаються у суцільні малинові плями з пересвіченими деталями. Зелений (салатовий), як вже казав Андрій, виглядає заяскравим. Зеленкавий відтінок неба зліва і трохи правіше центра виглядає некрасіво, як іже з ним фіулєтовий справа також не додає шарму :) Дивно, але й горизонт теж трішки перекосився :)
      На завершення, у післясвятковий день хочу побажати Вам натхнення на створення нових фотозвершень. І ще... знаю, що будете "матюгатися", але побажав би ще не в перший раз міцніше подружитися з "новими технологіями"!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 9:31 0
      От на рахунок неба- безумовно, є таке діло... не справився в ЛВК. Схоже, бокова засвітка від Сонця дала райдужку, з переходами від зеленого до фіолетового, я її вручну балансував, але повністю не прибирається... на нейтральних кольорах (хмари) то одна із найбільших проблем при сшивці панорами, якщо поруч Сонце.

      Ось варіант з меншою насиченістю
    • Давид  Д
      Давид Д 13 липня '13, 9:44 0
      Мне так больше нра, хоть палицу из цветов и осталась, но хоть ядовито-присущих цветов меньше..
      имхо конечно..
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 13 липня '13, 9:59 0
      Так і я Вам про що- переплутали композицію і експозицію, зменшення інтенсивності кольору на "паліцу" не впливає ніяк.
      Думаю, що я зроблю два варіанти фоти і подивлюся на різних моніторах, а з часом визначуся.
      Дякую за увагу)
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      Рома, кста, про назву. копичка - класно. але щойно глянула і в голові виникли - гичка, чуприна, чубчик, майже оселедець. звучить гірше, але смішно. Йожик би шось таке скаламбурив, мабуть. да, Андрій? :))
    • Тарас Falk
      Тарас Falk 14 липня '13, 10:25 0
      Анбелівбл!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 14 липня '13, 22:44 0
      Гітларкапут)
    • ash
      ash 15 липня '13, 12:20 +3
      под этой работой хочется привести слова классика:
      "Народ, перед тим, як бігом бігти віддати голос за фото, де є
      ГОРА
      СХІД-ЗАХІД СОНЦЯ
      ТУМАН
      (особливо небезпечно в комплексі всіх трьох елементів, на новачків діє як куля в голову, десятикратно небезпечно при закручених контрастах)...
      - зупиніться, відкрийте очі і гляньте на фото- чи все там гаразд, чи лишилося там хоч трохи життя після "покращень".
      Бо голосуєте, як за солдатік строкової служби за голую женщіну, бо вона голая женщіна) Ви ж щодня бачите десятки пейзажів, що за голод такий на пропалені дірки в небі на фоні фотошопу?)"
      "в тім і є користь критики- вона помагає глянути на свою роботу зі сторони"
      всех букв не читал, в чем-то согласен с Андрій Майовський.
      может, действительно причина в разности мониторов. у меня ощущение, что на всей фотографии присутствует вуаль, черный, практически, отсутствует. отсюда, почти, одинаковая плотность планов , что делает картинку плоской + странная геометрия с задранным правым краем. - неоновые зеленый и желтый. про мадженту уже говорили, и про радугу по небу.
      по мне, так очень много косяков, как для "чебурашки", даже для любителей разукрашек.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 14:50 0
      ага, лиш забули лінка привести, звідки цитата взята)
      http://photographers.ua/photo/my-zdes-my-zhde...

      З зауваженнями згодний, але ще не придумав, як косяки поправити. Багато багів дає склейка фішая- аж до зміни мікроконтрасту і кольороподілу (ну не спецом же я небо фарбував в райдугу)- ото розбираюся зараз.
    • Андрій Bramms
      іменинник
      Андрій Bramms 16 липня '13, 14:40 0
      Сюжетик, композиція файні, а от колір це якась лажа.. деталей на квітах нема впринципі, колір неба якийсь непойнятний і ше купа всього... на переробку ІМХО...
    • Alexandra
      Alexandra 16 липня '13, 22:17 0
      Понравился снимок, но не весь... Вот эта часть смотрится как отдельное фото ... и нарушает гармонию сказочно - лубочного света... Этот свет проливается из глубины снимка на ПП. красивая даль. Она горизонтальна. а этот уголок он весь вертикальный...., здесь гаснет свет....
    • Кобэн
      Кобэн 21 липня '13, 2:43 0
      класс! а что это за цветы, Роман?
    • Дмитрий Шапошников
      Дмитрий Шапошников 21 липня '13, 22:58 0
      Чудове фото. Казкова галявина.
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції