Фотографія Пейзаж / Роман Михайлюк / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Відкривається.

  • Роман Михайлюк
    Фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +266.79  
    Оцінка фотографії: +257.5
    Переглядів: 943 / 2,0 тис.
    Завантажено: 15 липня '13, 16:57  
    Категорія: Пейзаж
    Переглянути: альбом Panaramka
    Голоси
    58 коментарів
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      все чудесатее и чудесатее...
      Рома то ввечері чи рано?
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 17:10 0
      Може, й вечір, але Сонце над Феркеу)
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      не думала, шо на марсі теж є Феркеу
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 17:20 0
      http://photographers.ua/photo/utrchko-3-i-usj...
      http://photographers.ua/photo/utrechko-2-2926...
      http://photographers.ua/photo/292656/

      Яке світло падає, таке і відбивається... Перед переломом погоди і не таке буває (і після теж)
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      http://hochuvgory.com.ua/kom-radi/roman-mikha... так мені більше до душі.

      вірю, що буває, Рома. але тут якось надто космічно, як на мій смак, сталося. допускаю, що помиляюся і якось побачу подібне вживу і згадаю про тебе і цей пейзаж.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:00 0
      Кожний раз сайт відкривається на всю полосу- ти яку картинку маєш на увазі?

      Бачиш, вони всі різні, не просто так, а світло ж не стандартне

      Ось тут я контраст підняв- і то видно, що світило не сірим)
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      ну, ти мені накидав лінків на фотки, а я тобі один - на всі :))

      та хіба я не знаю, що яким кольором світить - тим і світиться? а ще й плівочка свою лепту вносить. інколи так гарно, що хочеться, щоб то й справді так було, як плівка намалювала. все згадую ті перші кодаковські фотки-плівки з-за кордону, коли чудувалися, шо в них трава від нашої зеленіша. як почали на ті плівки фотать - і у нас трава зеленіша стала.
      і до неба не маю ніяких прискіпувань - акварелька насичена. глибока, навіть важка - погода міняється - чи то тішитися чи тікати в долину? і ота пожежа навколо сонця реалістична. а пасма туману просто живі.
      Рома, мене муляє оцей кусок шо йому бракує - зараз не дуже розумію і маю час писати.
      загалом, не бери до голови :))
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:27 0
      так, на тій траві не вистачає чогось. Покинутого рюкзака, наприклад- але я на ньому вже годину сиджу, чекаю світла)
    • Ыукпун
      Ыукпун 16 липня '13, 10:56 0
      Вот эта картинка в каменте мне нравится :)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 11:11 0
      Огорчєніє) Ну то древній хіт, потужніший, я б сказав, значно..

      До речі, з цим красняком. Помітив дивну річ- в різний час доби він сприймається інакше- от зараз краснить, а зранку було вельми натурально... і вчора були такі девіаціі сприймання. От жеж, сфоткав на свою голову)
    • Ыукпун
      Ыукпун 16 липня '13, 14:25 0
      Я там не был :), но по восприятию так представляю :))
      Может я и не прав :)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 18 липня '13, 20:16 0
      Вам теж дякую, Иукпун, але, йомайо, придивіться, що у Вас із сходом Сонця стало) Якісь плями фарби плоскі в небі.)
    • Dmitriy Krulikovskiy
      Dmitriy Krulikovskiy 15 липня '13, 17:08 0
      боже, яка краса!
    • Александр Кондрияненко
      Александр Кондрияненко 15 липня '13, 17:20 0
      все начебто й гарно, а рука тянеться до чб
      може той во, насиченості убрать?
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 17:26 +1
      Я там вище ссилочки кинув- за різні роки знята ця долинка. Чи варто ловити таке світло, щоб в чб переводити?

      От, -20 сатурейшн. Помойму, все гасне, пейзаж перестає світитися
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 17:36 0
      Ще варіант- зменшити маженти-ред в балансі. Але тоді хмари стають яскраво сині, а вони ж такими не були. Як краще?
    • Александр Кондрияненко
      Александр Кондрияненко 15 липня '13, 17:46 0
      в зеленому і жовтому каналах можна підняти трохи (highlights), тоді біліше буде. Верх ідеальний, можна маскою пройтись тільки по низу.
    • Nasa
      Nasa 15 липня '13, 17:54 0
      кстати, этот вариант, мне понятнее. я все про пп. небо мне и так нормальное.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:16 0
      Я розумію, Олександр. Це фото сканувалося, клеїлося, балансувалося з вчорашнього вечора, і масочок тут було ох скільки (і такий ваіант був)... Біда в тім, що ми дозволяємо собі мати червоне небо, але при цьому хочемо, щоб на траві не було червоного відблиску...
      Якщо накласти таку масочку- буде схід сонця, приклеєний на денний знімок...

      Але то все слова, на пальцях про колір тяжко говорить). Може, хтось закине свій варіант, прошу ще раз?
    • SergeyIT
      SergeyIT 15 липня '13, 17:44 +1
      Фото классное, но вот уже отметили выше, реально перебор по цветам даже для меня, любителя преукрасить :) По Вашему же совету сам в некоторых работах увел в минус насыщенность.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 17:52 0
      http://photographers.ua/photo/voda-gory-kamni...
      Оця робота, з контрастом, мені більше подобається (вона світиться), ніж остання-

      http://photographers.ua/photo/ozero-gory-karp...

      Тобто в кожному випадку свої норми . Само собою, я знав, що буде така розмова і такі питання- та все ж, я тут скинув кілька варіантів і кольорообробки, і десатурейшену. Може, виберіть , який до вподоби, чи зробіть свій варіант-?
    • SergeyIT
      SergeyIT 15 липня '13, 18:05 0
      Согласен, каждый случай индивидуален. В данном случае с небом порядок (его маскируем), а для ПП я бы взял карту градиента ч/б с прозрачностью около 10% так цвет ушел, но контраст остался. Если просто убирать насыщенность, то фото блекнет.
    • ash
      ash 16 липня '13, 11:15 0
      этот вариант больше нравится. на цветах появился сиреневый оттенок. еще бы общий зеленый оттенок по всему кадру чуть приглушить
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 11:35 0
      Так , виглядає цивільно і сприйнятно. Але куди пропадає враження, що схили раптово спалахнули від сонячного прояснення на світанку? Власне, я ж той спалах і знімав, а всі вперто намагаються перегнати фото в щось таке, сіро-біло-в полудень знято, ніби умовні 5400К повинні буть всюди і завжди, навіть від свічки...
      От варіант протилежний
      http://photographers.ua/photo/xolodne_lto_200... Спершу накинулися, що синього багато, аж переконали. Забрав я його (в коментах зразок)... але ж там все справді було вдосвітно-холодним, і "правильне" балансування зробило з того "ні рибу ні м"ясо"
    • Nasa
      Nasa 15 липня '13, 17:50 +2
      учитывая предыдущие работы Автора, уверен, тут не было БЕЗДУМНОГО дерганья рычажков в фш. я могу только на слово поверить, что все реально было так, и хотел бы я застать такое.
      тяжелейшие условия для съемки, по свету и цвету, а еще сложнее объяснить, что все так и было, таким как я, для которых это фантастика. по цвету, я еще в "ступоре")
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:08 +1
      ох, яке бездумне)- але і на правоту теж не претендую, бо завжди є місце для похибки.

      От, наприклад, сирі скани фот, зняті за день до того- тоді не було нічого шедеврального, просто золотисте світло ранкове
    • Тарас Карабін
      Тарас Карабін 15 липня '13, 18:00 +1
      шота мені скучні всі ті розмови про колір і т.д.
      мені тут цих круговертів діагоналей, які капец просто які затягують в цей кадр достатньо! композ. рішає!
    • ася оса
      ася оса 15 липня '13, 18:00 +3
      Шамбала сіяюча ...
      ...і в мене були сумніви з приводу кольорів, але передивилась роботи Реріха і заспокоілась)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:10 +2
      Нє, в Реріха композиція цікавіша, то правда) і головне- він критиканством не займався, то дуже шкодить потім)
    • Артем Тарасов
      Артем Тарасов 15 липня '13, 18:20 0
      Может где то так ? Убрал синего + локально по снегу сатурейшн в минус.
    • Артем Тарасов
      Артем Тарасов 15 липня '13, 18:21 0
      П.С. на скорую руку_ аккуратно не выводил маску.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 18:25 0
      Артем, дякую Вам... може, хтось що скаже, але мені втратилася живість в небі, воно хадееристе стало.

      Низ нормальний, то очевидно- але питання- чи має право низ бути нормальним, коли на нього світить червоним схід Сонця?

      Зараз вийшло- низ сам по собі, ХДР небо саме по собі... Прошу, може хтось висловиться з приводу-?
    • Евгений Шамай
      Евгений Шамай 15 липня '13, 18:51 0
      Ботанический сад под светом фонарей.
      ПП и ЗП особо хороши!
    • Тарас Гіпп
      Тарас Гіпп 15 липня '13, 19:39 0
      робота хороша!стан рідкісний! тільки трохи напрягають розтягнуті рододендрони на ПП. таке вруження що воти ось-ось перетнуть "горизонт подій"))
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 19:44 0
      Може буть, ростягнув при якихось правках. Хоча мені то трохи грає... не знаю, то не зовсім правильно, може, з часом ліквідую...)
    • vovikmar
      vovikmar 15 липня '13, 19:41 0
      Феєрія кольорів:)...яка має право на існування, як бачення автора....настрієво)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 19:47 0
      Дяк) Завдання було- робити максимально яскраво, щоб фото світилося, передаючи той спалах світла- але при цьому не вилетіти в хімію... Поки ніби не вилетів, але думки розходяться) "кислоти" ж нема?
    • vovikmar
      vovikmar 15 липня '13, 20:13 0
      тонке балансування на одій нозі...задум вдався)
    • Евсеев Денис
      Евсеев Денис 15 липня '13, 22:15 0
      Академическая живопись, забрал себе))
    • Володимир Карчевський
      Володимир Карчевський 15 липня '13, 23:14 0
      місце гарне,кольори ядовиті! подібне тутhttp://photographers.ua/photo/my-zdes-my-zhde... я невіру в ці кольори!
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 23:22 0
      А я віру, що Ви не бачите ніякої різниці. Може, покажите свій варіант обробки?

      Наперед дякую Вам за увагу)
    • Володимир Карчевський
      Володимир Карчевський 15 липня '13, 23:40 0
      принаймі так!Так на моєму моніторі сприймається краще.Дякую!)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 15 липня '13, 23:53 0
      Дякую і і Вам. Загалом прийнятно, лиш сама рожева хмара ніби світитися перестала- таке враження, що дивлюся на неї крізь пилову бурю.

      От і я так- то сіренько, то контрастно... варіантів півдюжини лише остаточних зробив, і свої сумніви що до кожного. Я вище писав- просто відбалансувати денну фотографію, а виставити кольори, які бачиш пару раз на рік по кілька хвилин... там уже сам собі не віриш. А тепер хай відлежиться трохи, за деякий час очі відійдуть, ще повернуся)
    • Tom Vert
      Tom Vert 16 липня '13, 0:52 0
      Краснувато, канєшно,
      але пуркуа па, власне..
    • ash
      ash 16 липня '13, 12:42 0
      раз пошла такая резьба, тоже поучавствую
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 12:51 0
      Колір нейтрал, як тут і просили. Навколо Сонця злиплося жовте (ну, то можна масочкою зняти) Скелі справа стали зелені...

      А головне- як передати відчуття об"ємного світла, коли вся долина засяяла? Тут таке відчуття, що вже дощ іде...

      Хоча мені подобається кольорова розкладка, воно стало декоративнішим і , може, справді біль "Реріхівським". А що, неможливо передати, щоб з реальним рожевим світлом?)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 12:52 0
      Ох, подякувать забув, задумався. Дякую)
    • ash
      ash 16 липня '13, 12:59 0
      пожамкалась картинка. тут больше http://os1.i.ua/3/7/11077849_be5787dd.jpg
      а про рожеве свiтло... менi виглядає як крізь фільтр обо рожеві окуляри.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 14:27 0
      І мені так виглядає. А як інакше зробити- не втямлю, все в день виходить.
      Придумав- заштампувати Сонце, зробити нейтрал і хай це буде день))
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      шось мене смикнуло сьогодні глянути на цю панораму. вочра вже було визначилася - переборщив з кольорами і вгомонилася. а тут знов... Та ніби-то сьогодні й нічо так кольори. отой ... як його той колір назвати, такий гарячий (він у мене не мажентовий - інакший), та він буває. може чуть не такий насичений, але як фотати - в джипегу точнісінько така сама штука вилазить. відать, плівка теж в той бік прибріхує. пробувала той колір в РАВі рихтувати - вирішила камера краще за мене то робить, бо шо не зроблю - все не подобається. ото, відать, і ти з ним теж не мож сільної мови знайти - шо вже про себе можу говорити.
      кароч, ніхто тобі тут нічого не порадить - шо надрукуєш, то й буде гарно.
      а той димок перед сонцем і оце просто балдю.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 16 липня '13, 16:04 +3
      Є роботи, що колір виставляється в одн-два-кліки, а такі, що все життя перероблять будеш, поки не остохрініє) тут скільки народу помогло ще з варіантами, але своя проблема в кожному... Мабуть, на тому і зупинюся, що зроблю кілька семплів.
    • manyasfon(Ємельянова Людмила)
      передчуваю, що ще й з серед семплів будеш мучитися в виборі :))
    • Александр Кондрияненко
      Александр Кондрияненко 17 липня '13, 20:05 0
      ось, щоб не писати про колір:)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 18 липня '13, 20:14 0
      Саме цікаве, що тут десять чоловік ахнуло, який в мене колір неправильний, ах-ах, нема сил таке дивитися (явно сама найбільша кольорова накрутка на сайті за останній час)- а самі роблять варіанти, де зміна буквально на кілька процентів, або роблять баланс "під день". При чому це вже якось аж очевидно стало))

      Як Ви думаєте, Олександр- якби я запостив Ваш варіант, що б мені сказали?)- та те саме, не вірю) У Вас теж збочення від сірого, просто добавилося синього. Ну а синій тут аж ніяк не повинний бути пануючим, он квіти аж лілові стали...

      Поки що мені, якщо вибирати- то варіант Слоніка - як натурал, варіант Аш- як декоративний. А таки не просто тут)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 18 липня '13, 20:14 0
      Але, звичайно, дякую за варіант і за увагу до фотографіі)
    • Кобэн
      Кобэн 21 липня '13, 2:42 0
      очень понравилась!
    • Дмитрий Шапошников
      Дмитрий Шапошников 21 липня '13, 23:04 0
      Ефектне небо. Призова фотка.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 21 липня '13, 23:07 0
      Ух, не всяка мишка доскролить хоч до середини коментів)
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції