Жизнь на воде

Фотографія Жизнь на воде / Виктория Тимошенко / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Про фото

 
Рейтинг: +124.51  
Оцінка фотографії: +122.5
Переглядів: 209 / 690
Завантажено: 2 лютого '13, 23:21  
Категорія: Подорож
Теги: Вилково, каналы
Переглянути: альбом Подорожі Україною
Голоси
17 коментарів
  • Валерий Калашников
    Валерий Калашников 2 лютого '13, 23:23 0
    Очень красивый пейзаж!
  • vovikmar
    vovikmar 2 лютого '13, 23:39 +3
    з Михайлюком на одній хвилі;) http://photographers.ua/photo/rika-589150/
  • Виктория Тимошенко
    Виктория Тимошенко 2 лютого '13, 23:41 +1
    Так это его фото и навеяло выставить свой "разлив" ))
  • KOVPAK
    KOVPAK 2 лютого '13, 23:46 0
    міні Венеція)
  • Zyoma
    Zyoma 2 лютого '13, 23:47 0
    дивлюсь на фото і дивуюсь...
  • Ladanivskyy
    Ladanivskyy 2 лютого '13, 23:54 0
    це HDR обробка?
  • Виктория Тимошенко
    Виктория Тимошенко 2 лютого '13, 23:56 0
    Смотря что вы вкладываете в понятие "HDR обробка"..
  • Ladanivskyy
    Ladanivskyy 3 лютого '13, 0:01 0
    розширення динамічного діапазону зображення
  • Виктория Тимошенко
    Виктория Тимошенко 3 лютого '13, 0:03 +1
    Значит, ХДР, ведь даже простейшее осветление теней является расширением ДД )
  • Роман Михайлюк
    Роман Михайлюк 3 лютого '13, 0:11 -1
    Розширення завдяки багатобітному мікшуванню
    http://photographers.ua/photo/ku-ku-585262/
    https://www.google.com.ua/search?q=%D0%A5%D0%...

    пані Вікторія, щоб не зурочити- Ви один із самих цікавих пейзажистів (пейзажисток)) тут... і що це Ви нахімічили, що корівка,що оце) Дуже гарно закручено, але тонально фото неїстивне))
  • Роман Михайлюк
    Роман Михайлюк 3 лютого '13, 0:13 -1
    От зразок протилежного. Сюжет не багатий, але оцініть тональну пластику неба і зелені на ЗП)
    http://photographers.ua/photo/na-prbootbore-5...
  • Ыукпун
    Ыукпун 3 лютого '13, 10:05 0
    Задержимся на слове "расширение" :)
    оно предполагает какие либо манипуляции с расширением гистограммы перед или во время съёмки (грубо говоря), что возможно лишь для аппаратов с заложенной в них функцией HDR. "фокус" этой функции - многократная экспозиция объекта и последующее наложение ... Тоже самое можно проделать и вручную, что и делают, не упоминая слово HDR, которое считается в определенных кругах ругательным :))
    Вторичная (после съёмки) обработка одного кадра (манипуляции с гистограммой ) - это "выявление", а не расширение .... :))
  • Vitaliy Vasylevskyy
    Vitaliy Vasylevskyy 3 лютого '13, 0:07 0
    и опять Венеция...)
  • Виктория Тимошенко
    Виктория Тимошенко 3 лютого '13, 0:33 0
    Пан Роман, чомусь під вашими коментарями немає кнопки "Ответить".. Мені теж не подобаються кольори, тональність, і як я не хімічіла (було багато багато спроб..), все одно виходить щось не те, далеке від той краси, що бачила очима. Та ще й знято джипегом, забула на raw переключитися ((
    До речі, з подібними проблемами завжди стикаюся при комбінації "сонячна погода-облака-свіжа зелень (травень, червень)" - не подобається таке моєму фотіку..
  • Роман Михайлюк
    Роман Михайлюк 3 лютого '13, 0:37 0
    Піднімаєтеся вверх по коментах до першого "ответить", і комент буде мені.

    Вікторія, я давно помітив,що цифрі вкрай тяжко зелень передати. То тухло, то кислотно. Вже навіть за останні роки скінтон (людська шкіра) нормально передається більшістю проф.фотіків, а от пейзаж літом вдень- дрова. Захід, зима, чб- це будь-ласка, а тут таке діло...
  • MaxKvitkov
    MaxKvitkov 3 лютого '13, 13:12 0
    А вона (цифра) його (зелений) з жовтим плутає. На РАВ добре видно, якщо змінювати наприклад насиченість у зеленому, то змінюється десь 10% в тому, що нам здається зеленим. А от якщо жовтий потягати, то тут все тобі - і сонце і трава і листя і все що завгодно... Цікаво що зі сканом з плівки такого немає, хоча та сама цифра фактично.
  • Ыукпун
    Ыукпун 3 лютого '13, 9:44 0
    Притягательная!
  • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

Вибір редакції