Осінь над Дніпром

Фотографія Осінь над Дніпром / Nata / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Відкривається

  1. ← Остання фотографія

Про фото

 
Рейтинг: +167.82  
Оцінка фотографії: +165.5
Переглядів: 233 / 526
Завантажено: 9 листопада '19, 13:02  
Категорія: Пейзаж
Теги: небо, осінь, місто Дніпро, рДніпро
Переглянути: альбом Ріка

Exif

Виробник: Panasonic
Модель: Lumix DMC G2
Голоси
37 коментарів
  • поФГСТ
    поФГСТ 9 листопада '19, 13:05 +3
    Я бы сделала светлей и контраст уменьшила
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:10 0
    Це, мабуть залежить від монітору. В мене з контрасністю все наче нормально. А що до свтлоти - то я і так робила світліше. Стан погоди такий, що вода була зовсім темною. МОжливо потрібно поставити на чорний?
  • Ірина Кулікова
    Ірина Кулікова 9 листопада '19, 14:18 +1
    Так, постав на передостанній
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 15:10 0
    Та вже і на нього ставила... Не можу до кінця визначитись... Поврунла на сірий. ДЯка.
  • Вячеслав
    Вячеслав 9 листопада '19, 13:22 +1
    думаю, ви праві...
    центральну частину і я б зробив світлішою...

    небо на мільйон !
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 14:33 0
    Пане, В"ячеславе. Стан природи був такий, що небо там, де видно на фото було світле, а над моєю головою були дуже похмурі хмари. Тому вода до мосту була досить темна. Якщо її висвітлювати, то змінюється світлова схема сцени. І я досі не можу для себе вирішити, чи потрібно в фотографіях її змінювати.
  • Вячеслав
    Вячеслав 9 листопада '19, 20:30 0
    Соррі, як я кажу завжди - автор ЗАВЖДИ правий... гарного вечора !
  • Ольга
    Ольга 9 листопада '19, 13:08 0
    Відкрила! Сподобалось!
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 16:00 0
    ДЯкую, Олю.
  • Ірина Кулікова
    Ірина Кулікова 9 листопада '19, 13:08 +1
    Гарні кольори та їх поєднання. Щодо освітлення і контрасту .. Залишила б контраст на воді і небі. Освітлила б ліворуч -нижній вугол
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:17 0
    Іро, де конкретно, можеш рамками показати?
  • Ірина Кулікова
    Ірина Кулікова 9 листопада '19, 14:14 +1
    Знаєш, я спробувала погратися: перша світлина, те що мала на увазі (але тут на сайті, за звичай, не видно змін, бо малий розмір того, що я взяла за ісходнік)
    А потім захопилася, і вийшла друга світлина))
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 14:38 0
    Іро дякую, за таку увагу до фото і ту працю, що ти приклала. Зараз скажу, що я бачу - на першій твоїй світлині справді поки що змін великих не бачу. А в другій - передній план виглядає так, як виглядає світлина до якої приклали інструмент "світло-тіні. Я цей інструмент не дуже люблю. Бо він вирівнює по світлоті все і кадр втрачає об"єм в і в деталях і вцілому. Стан природи був такий, що небо над мостом було світле, а над моєю головою були дуже похмурі хмари. Тому вода до мосту була досить темна. Якщо її висвітлювати, то змінюється світлова схема сцени. А я от досі для себе не вирішила , чи потрібно в фотографіях її змінювати.
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 14:48 0
    І ще мені трохи дивно, що саме ти пишеш про світлоту. Ось в цьому твоєму фото https://photographers.ua/photo/rifugio-citta-... я праву частину бачу значно темнішою в порівнянні з моїм переднім планом , То виходить, що якщо ти бачиш мій пп темним, то ти маєш на своєму фото праву частину бачити взагалі чорною... Нічого не розумію... :-0
  • Ірина Кулікова
    Ірина Кулікова 9 листопада '19, 15:17 +1
    Та я згодна з тобою, що висвітлилося більше потрібного. Це я просто догралася до такого стану))
    А, взагалі, якщо б поФГСТ не написала своє зауваження, то я б змовчала.
    Про монітор - цілком згодна. Показує по різному. Я реально бачу велику різницю між монітром ПК і ноута. Так же ж - коли дивлюся на чужих комп'ютерах-ноутах..
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 15:37 +1
    Знаєщ, я думаю, що думка про необхідність вісвітлити виникла якраз тому, щоя вже занадто висвітлила пп. От такий парадокс. Якби пп був явно темним, то всім було б зрозуміло, що це таке освітлення. Треба спробувати навпаки затемнити :-)
  • Вячеслав
    Вячеслав 9 листопада '19, 22:05 0
    пані Нато, це класно, що світлина викликала такий резонанс, це вкрай добре...
    розбурхати тихе болото "всеодщего одобрямса" !
  • Nata
    Nata 16 листопада '19, 0:15 0
    Та да, гарні були часи, коли було багато обговорень. ЗАраз всіх життєві проблеми задовбують. От мало хто і пише :-)
  • Сергій Вовк
    Сергій Вовк 9 листопада '19, 13:09 +1
    Хороший кадр, гарне небо!
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:21 +1
    ДЯкую, що відмітили небо. Воно своїм вигином повторює вигин кущів.
  • Сергій Вовк
    Сергій Вовк 18 листопада '19, 14:03 0
    точно, клас!
  • Ксенія Київ
    Ксенія Київ 9 листопада '19, 13:15 +1
    Нравится фото.
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:26 0
    ДЯкую. Приємно.
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:17 0
    ВСім дяка за підказки. В мене монітор, який за умовчанням робить картинку яскравішою. Така його спеціальна особливість. Тому мені важко орієнтуватися на поради про світлість-темність. В мене нічого не темно. Якщо дивитись на фото строго під кутом 90градусів - все в нормі. Зміна кута огляду вже дає похибку.
  • поФГСТ
    поФГСТ 9 листопада '19, 14:38 +2
    Это самая большая проблема цифровой фотографии - каждый видит иную картинку.
    У меня когда-то был ноутбук НР, они тоже с очень завышенной яркостью и насыщенностью по умолчанию и их невозможно колибрировать. Я пошла в фотоателье и заказала два варианта: первый оригинал без коррекции и второй оптимальный по итогу печати. Исходя из разницы, я делала поправку перед публикацией на всех фото.
    Сейчас у меня правильный монитор, поэтому могу судить...
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 14:40 0
    Друк фото - то окрема пісня. Поки що я на друк не орієнтуюся. Може колись і до цього доросту :-)Щиро дякую за зауваження. Прошу продовжувати в тому ж дусі :-)
  • D.S.
    D.S. 9 листопада '19, 13:17 0
    Гарний кадр!
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:27 0
    ДЯкую щиро.
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 13:29 0
    Тільки що відкрила кадр в компі - у мне все чудово зі світлотою і контрасністю. В клубі вже виглядає дещо інакше. Тому...
  • Сергій Корнієнко
    Сергій Корнієнко 9 листопада '19, 14:16 +1
    Небо гарне, а передній план можна трохи світліше зробити.
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 15:09 0
    Дякую. І Ви - ту ди ж :-) А я що більше дивлюсь на фото, то мені більше хочеться повренути пп в перивнний стан - в більш темний :-) Він такий і був по розкладці світла в натурі.
  • Свят Филатов
    Свят Филатов 9 листопада '19, 14:17 +1
    Дуже сподобалася Ваша робота! Фактурно та небанально
  • Nata
    Nata 9 листопада '19, 14:58 0
    ДЯкую щиро. Щось я трохи заплуталась з світлотою на цьому фото. Я і так висвітлила пп. Не хотіла більше, бо це робить фото плоским... Ну то таке - всі бачать по своєму. Це нормально. :-)
  • Загороднюк Юрий
    Загороднюк Юрий 9 листопада '19, 22:14 0
    Шикарно смотрится!
  • Nata
    Nata 16 листопада '19, 0:09 0
    Дякую щиро! Перші спроби роботи з РАВ форматом :-)
  • Егор Степанович
    Егор Степанович 11 листопада '19, 0:41 0
    NEC 24" Открыл и замер.Согласен с Юрием! Хорошо передали состояние природы. В открытом красота и ПП и небо и вода с ветерком..
  • Nata
    Nata 16 листопада '19, 0:13 0
    Щиро дякую. ТАк, справді був вітер. Я змерзла, бо в місті було затишніше і я вдяглась не дуже тепло, а біля ріки ... :-) Це добре видно по воді. Я оце вперше обробила РАВ формат і виявила, що з РАВки краще стискається фото і можна виставляти картинку більшого розміру.
    -
    Пане Єгоре Степановичу, А можна спитати, що таке NEC 24" ? :-)
  • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

Вибір редакції