Осада Бреслау, февраль 1945г.

Фотографія Осада Бреслау, февраль 1945г. / Макс Поречкин / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Осада Бреслау, февраль 1945г.

  • Макс Поречкин
    Професійний фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +50.78  
    Оцінка фотографії: +49.5
    Переглядів: 132 / 1,5 тис.
    Завантажено: 27 лютого '13, 20:05  
    Категорія: Портрет
    Теги: война, Макс Поречкин, немцы, фотограф, 1945
    Переглянути: альбом война

    Exif

    Виробник: Leica Camera AG
    Модель: Leica M9
    Витримка: 1/80
    Діафрагма: 1.6
    Швидкість ISO: 640
    Фокусна відстань: 50
    ПЗ: Adobe Photoshop CS6 (Windows)
    Голоси
    12 коментарів
    • Юрий Васильев
      Юрий Васильев 27 лютого '13, 20:07 +1
      Класс!
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 27 лютого '13, 20:08 0
      Спасиб))
    • Andrey Merschiy
      Andrey Merschiy 27 лютого '13, 20:11 0
      настроение передается!
      но четкость на лице слишком высокая, выдает "современность" обработки ;)
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 27 лютого '13, 20:14 0
      Чёткость как нужно для портрета) Даже для тех времен, если брать "современность"))
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 27 лютого '13, 21:04 0
      Моя думка- добре знято... але чомусь не вірю. планка поставлена висока, до неї ще є куди тягнутися)

      Макс, а чому треба дряпать в фотошопі М9? Якщо вже реконструюємо шинелі і пряжки з ременями, то чому не взяти Лейку нормальну, ретроплівку і зробити все красиво, а не відверту імітацію? Невже таке зображення Вам цікавіше, ніж класичне, зі срібним зерном, прекрасні зрази якого маємо з тих часів, і понині народ на те знімає...
      Ясно, комусь грошей на катушку плівки жалко, але при такім бюджеті...
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 27 лютого '13, 21:19 0
      Скажем так, нужен был 100% результат. Поэтому и снималось на цифру. И еще кадр сделан во время боя) А бегать еще и с экспонометром и Маузером и мерять каждый раз, сами понимаете.....
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 28 лютого '13, 9:52 0
      Того і я нічні кадри частіше роблю цифрою- потім жабка порве, як щось налажаєш)
      До речі, плівкові Лєйки, та хоч й якійсь завалящий Кенон- не такі вже й тупі, на худий кінець- можна прострочити брекетом (хоча тут світлова схема простенька)
      І ще- ганять "під час боя" з фіговиною вартістю в автомобіль на грудях- трошки не тойво, ще одна перевага якогось Кенона 300V вартістю в 50 баксів) На нього Геліос- і можна під танк.

      Пишу так довго тому, що сподобалося, в принципі, і хочеться витягти максимум... от тут реконструкція на плівку- може, цікаво буде
      http://journal.photographic.com.ua/blogs/1945...
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 1 березня '13, 9:20 0
      Спасибо) С узкой плёнкой уже набегался вдоволь, и с зорьким и киевом и никоном от ф70 до ф5. На пленку другая картинка спору нет, но нехочу с узкой пленкой заморачиваться, скажем так, надоела..... есть же ФФ цифра. В следующий раз отсниму на средний формат 6на7 с ней можно и по экспериментировать)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 1 березня '13, 9:25 0
      В мене був такий період- навіть гуцульскі весілля знімав на 6х6 і на 6х12, шукав "качєство". Тепер шкодую- самий смак в оперативній зйомці по передачі живих моментів- незаперечно за "лєєчним" форматом, СФ- це якість, прорахованість всього...- в статичній композиціі а ля Проскудін-Горський. Всьому своє)
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 1 березня '13, 11:07 0
      Качество, это относительно) И смазные снимки могут быть качественными. Главное тут чтобы клиент был доволен. А клиентом можешь быть и ты сам для себя) Mamiya rz 67 без дела , нужно ее применить)
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 1 березня '13, 11:09 0
      Мамія в правильних руках, що фаустпатрон німецького піонера супроти вражої тетридцятьчетвірки)
    • Макс Поречкин
      Макс Поречкин 1 березня '13, 12:06 0
      Это точно!) 9 мая в бой ее отправлю)
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції