Фотографія Свадьба / Alexey Lysenko / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

открывайте

  • Alexey Lysenko
    Фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +34.64  
    Оцінка фотографії: +33.0
    Переглядів: 168 / 435
    Завантажено: 1 серпня '13, 23:16  
    Категорія: Весілля
    Переглянути: альбом Свадьба
    Голоси
    18 коментарів
    • Андрій Гайзлер
      Андрій Гайзлер 1 серпня '13, 23:25 0
      відкривай, не відкривай ... все одно не зрозуміло чого він собі фату на голову натягнув :)
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 1 серпня '13, 23:34 0
      треба в нього і спитати, я не знаю:) мене тут більше форми цікавлять і композиція.З такої точки зору фата на нареченому має наближену до трикутника форму, так як і шлейф нареченої. Мені подобається відшукувати такі всілякі речі, а Чому в нього фата на голові не цікавить.
    • Задорожный Александр
      Задорожный Александр 1 серпня '13, 23:39 0
      Это набрасывание фаты на голову происходит на каждой третьей свадьбе: то ли женское кокетство (не он набрасывает, а ему набрасывают), то ли некий обычай-ритуал - не знаю, но явление частое.... Мне композиция нравится....
    • Андрій Гайзлер
      Андрій Гайзлер 1 серпня '13, 23:44 0
      також бачив це неодноразово, но в даному випадку молодий виглядає як матрьона в платку. Я б такого не дозволяв фотографувати.
    • Андрій Гайзлер
      Андрій Гайзлер 1 серпня '13, 23:38 0
      на мою думку ...
      у фотографіі має бути зміст. І це первина річ. Буває таке що цей зміст (емоція) може перекрити деякі композиційні недоробки, але ніяка композиція не виправдає відсутність змісту.
    • Tyrson
      Tyrson 1 серпня '13, 23:53 +2
      Ось зміст, якщо розібрати трохи психологічно — тут тобі ще наречена з поцілунками, а попереду Життєвий Шлях перетворюється на стіну, важку, товсту із щільно загратованими вікнами.
      По обидва боки ліхтарики, схожі на канделябри до піаніни Август Форстер, мабуть символізують відповідний ситуації мотив...

      Загалом, кришка піанино/домовини, чи то стіна, схожа на дорогу... куди, навіщо..?

      мабуть, не треба було ї одружуватись=).

      Загалом, фото подобається. Хоча б за те, що тут можна ще щось понавидумувати, і до цього воно спонукає.
    • Андрій Гайзлер
      Андрій Гайзлер 1 серпня '13, 23:57 0
      Якось була у мне дискусія з приводу до чого спонукає фото
      http://photographers.ua/photo/608922/
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 2 серпня '13, 0:57 0
      що первинно - матерія чи свідомість?:)) Я раніше теж міг "пофантазувати" на рахунок змісту, і зміст при бажанні можна "накрутити" до будь якої фотографії, всі ці метафори, "іносказанія" і т.д. А зараз композиція і форма для мене вийшли на перший план, і через них розкривається зміст, виразність та краса. Можна годинами спорити, я на це часу, нажаль, не маю...Звичайно - зміст головне...а що таке зміст? Що його утворює - відзеркалення події, що відбувається, констатація факту, документалізм, емоція? Та зміст це всепоглинаюче поняття.І композиція не останнє місце займає в його утворенні. Інколи емоції достатньо, інколи композиція грає першу роль...шаблону немає, або фото подобається і чіпляє, або ні, без глибинних роздумів кваліфікованих мистецтвознавців буває зрозуміло з першого погляду кожному з глядачів. Дуже вдячний за Вашу думку, свою т.з. теж написав, можливо не повністю і не досконально точно, але зміст, думаю, зрозумілий.
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 2 серпня '13, 1:21 0
      Ось ще варіація "змісту": ліва та права частини фото симетричні...повторюють одна одну, як дві рівноцінні частинки одного цілого: Він та Вона...дві половини зливаються в одну в самому центрі кадру, в центрі уваги, і фата і шлейф підкреслюють проникнення одної частини в іншу, їх переплетіння. Вони майже однакові, але чимось відрізняються...і як і чорне і біле, не можуть існувати одне без одного і т.д. і т.п. Можна поему настрочити...Але хіба композиція не підштовхує думки в певному напрямку? Можна сказати - фу, на кожній фотці фата на голові нареченого, не цікаво. Можна те саме сказати про таке: знову цілуються...знову обіймаються...дивляться в очи і т.д. так, але вся справа в тому ЯК все це відбувається, безкінечність варіантів - одні не цікаві, а інші чіпляють і не відпускають. І ті,що не відпускають часто комозиційно цікавіше, чим ті, повз які проходиш.
    • Tyrson
      Tyrson 2 серпня '13, 21:15 0
      Кудись коментар, можливо, не зовсім туди влізе, та то неважливо.

      Мені важкувато оцінювати з точки зору мистецтва, бо вважаю, що воно десь поза оцінками взагалі. Точніше, поза оцінюванням сприяття того, що мистецтво має на увазі...
      Оцінки — то від людей, а натхнення, що спонукає людину до мистецтва, десь з інших сфер. Його або сприймаєш, або не сприймаєшь.

      Образ, що вдається митцеві, подібний до дверей в якусь дуже дивну багатовимірну географію. І той образ може бути візуальним, чуттєвим, або якимсь музичним плетивом...

      основна справа в тому, чи хватає споглядачеві відповідного рівня якоїсь там вібрації, щоб стати спроможним не тільки схопити наповненість образу своєю увагою, а хоч дещо з нього витягти і переварити.

      Тому про це фото — на мою думку, по символіці, той хлопець таки попав... На його місці я не погодився б на таке фото, або змінив би фотографа. Хоча, хто зна, може й має сенс тікати з весілля=)).

      А не по символам — дуже небагато зустрічається фотографій, на яких можна хоч щось нафантизувати. Вгадати, згадати, розпізнати, здогадатись, уявити — так.
      А щоб розум почав прописувати в уяві історії і сюжети — то нечасто.

      Тому особисто мені, як людині далекій від мистецтва, "двері" в інші простори, уявні чи сприймаємі, цікаві саме тим, що можна за ними вловити.
    • Злата-Юлия Селихова
      Злата-Юлия Селихова 2 серпня '13, 18:03 0
      Как паук накинул свою паутину на жертву))
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 3 серпня '13, 0:32 0
      от ей-Богу, иногда такое прочитаешь:)) Хотел бы я посмотреть на жениха, который по середине свадьбы берет и отказывается от фотографа, да еще за то, что невеста по своей воле в одно из мгновений - подчеркиваю, мгновений, это не постановка, а кадр из перетекающих одна в одну позиций, которые сами же молодожены и инициировали - накинула фату на его голову и плечи:)) Во-первых, специфика такова, что если бы я на каждом шагу вставлял свои 5 копеек и говорил паре как "правильно", а как нет, то они бы в конце концов зажались бы и стали бы деревянными, вообще в ступор бы зашли. Не говоря уже о каком-то неподдельном настроении, жизни в кадре, естесственности...и т.д. Я просто выхватываю те моменты, которые считаю нужными, а ребята себе дурачатся когда хотят. А во-вторых,что значит "не дал бы так себя фотографировать"? Или фотографу доверяют или идем икать другого фотографа, которому доверяем. Это уже личные качества фотографа, как психолога, должны быть такими, чтобы не ставить молодых в такие обстоятельства, в которых им не комфортно, читать нужно по людям, что им понравится, а что нет. Здесь я не вмешивался и не указывал, просто сделал кадр, - один из многих - и как я считаю, удачный. Кто свадьбы снимал, и снимал результативно, а не так что потом молодожены фотки никому не показывали, тот знает, в каком цейтноте обычно снимаешь, и в каком быстром темпе все происходит, говорить некогда особо. Так, подправлять чуть-чуть. Ну да ладно...пардон за много букв. Ну и к слову, молодые и их друзья и близкие фотографиями очень довольны, так что по поводу фотографа попрошу камней не кидать, это не по адресу:) А про восприятие, это да - каждый способен воспринять любое явление лишь в силу собственной глубины, еще Артур Шоппенгауэр когда-то глаголил.
    • Tyrson
      Tyrson 3 серпня '13, 12:40 0
      Камни не в фотографа=). Это особености личного восприятия — кому-то все-равно, что там и как на фото, лишь бы красиво.
      К фото от меня только положительное отношение, о чем и писал выше. Хотите, еще напишу=).

      Символический набор, скажем так, ЗнАков, относится лишь к тому, что они попали на фото, если вы понимаете, о чем это я... В этой ситуации момент выстроила сама ситуация. Фотограф, люди в кадре, стена оказались ее иструментами для выражения. Всего лишь.

      Именно поэтому, чтобы перенабрать букет образов, в качестве перенастройки набора смыслов, можно сделать несколько разных шагов, один из которых смена фотографа. Равноценным шагом была бы и смена костюма жениха. длины платья невесты, есть еще варианты в рамках имеющегося готового изображения.
      При этом в компетентности фотографа, идеальности костюмов, уместного моменту дурачества молодоженов и т.д. не подразумевается никаких сомнений.

      Символика — совсем отдельная тема. В Вашем фото есть место и ей. ( можете, к примеру, посчитать колличества парных элементов на окнах ;), тут митцем є сама ситуация )Чем оно меня и привлекло помимо того, что просто Добре.
    • Tyrson
      Tyrson 3 серпня '13, 13:13 0
      И все написане не має відношення до процесу того весілля, лише до картинки, яка тепер є сама по собі...
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 4 серпня '13, 12:19 0
      Тепер вже зрозумів Вас:)вдячний за увагу,адекватність та конструктив.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 3 серпня '13, 0:35 0
      Добре.
    • Alexey Lysenko
      Alexey Lysenko 3 серпня '13, 0:41 0
      дякую, Романе
    • Ok Ok
      Ok Ok 27 серпня '13, 15:57 0
      Им просто негде было спрятаться!)
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції