5

Фотографія 5 / Дмитрий / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

Grand Canal from Ponte dell'Accademia

  1. Перша фотографія →
    Перша фотографія →

Про фото

 
Рейтинг: +86.63  
Оцінка фотографії: +84.0
Переглядів: 285 / 444
Завантажено: 16 лютого, 21:32  
Категорія: Місто, архітектура
Переглянути: альбом 2026

Exif

Модель: R5
ПЗ: Adobe Photoshop 26.7 (Macintosh)
Голоси
22 коментаря
  • Андрій Бабчій
    Андрій Бабчій 16 лютого, 21:39 +1
    У вас чудові пейзажі, і дякую за гарне розрішення, думаю багато хто захоче використати як шпалери на робочий стіл
  • Дмитрий
    Дмитрий 16 лютого, 21:44 +1
    Vielen Dank
  • Наталя Сиротюк
    Наталя Сиротюк 16 лютого, 22:02 +1
    Красиво!
  • Валерий Савенко
    Валерий Савенко 16 лютого, 22:28 +2

    Це сліди склеювання кадрів чи щось інше?
    Взагалі враження, що водна поверхня має нахил за годинниковою.
    Будь ласка, поясніть, якщо можна.
  • Дмитрий
    Дмитрий 16 лютого, 22:41 -1
    Дякую за запитання по суті. Завжди із задоволенням відповім на все що стосується саме фото.

    Те, на що Ви звернули увагу - є артифакт корекціЇ абераціЇ обʼективу при постобробці. Так як фото не виставкове, (але воно вигравало у декількох змаганнях в Україні та за межами, та навіть увійшло до щорічного каталогу архітектурних фото за 2023 рік), я не схотів прибирати цю помилку.

    Щодо води - ні, горизонт у мене завжди ідеальний - я уважно пильную за цім і таких дитячих помилок давно не роблю. Але я розумію про що Ви кажете. Такий ефект зʼявляється тому що у кадрі є курватура самого каналу та у правому нижньому куті більш води (dead space) ніж зліва.

    Дякую за інтерес до цієї світлини
  • Валерий Савенко
    Валерий Савенко 16 лютого, 23:11 +1
    Дякую за змістовну відповідь.
    На майбутне, хотілось ще мати інформацію про технічний бік зйомки, а саме фокус, витримка, діафрагма, об'ектив.
  • Дмитрий
    Дмитрий 16 лютого, 23:20 0
    1/1000; 7.1; RF 15-35mm F2.8L IS USM; 22мм.
  • Юрий Васильев
    Юрий Васильев 17 лютого, 10:16 +2
    ...воно вигравало у декількох змаганнях в Україні та за межами... - а можно подивитись?
  • Крутий Николай
    Крутий Николай 18 лютого, 12:57 -7 Показати
  • Микола Шахманцір
    Микола Шахманцір 17 лютого, 7:44 +1
    чудова робота!
    -як ви обійшли обмеження сайту по вазі фото?)
  • Валерий Савенко
    Валерий Савенко 17 лютого, 8:27 +1
    Це дуже просто
    https://photographers.ua/user/pro/
  • Микола Шахманцір
    Микола Шахманцір 17 лютого, 11:17 +2
    ЗРОЗУМІЛО!
  • Валерий Савенко
    Валерий Савенко 17 лютого, 13:27 +1
    У жодному разі не заперечуючи точку зору автора, але все ж таки спробував виправити видимі, на мій погляд, спотворення, пов'язані із зображенням водних поверхонь за допомогою ширококутного об'єктиву.
    Хотів би почути коментарі...
  • Дмитрий
    Дмитрий 18 лютого, 10:43 0
    Вся береговая линия от церкви Санта-Мария-Делла_Салюте и вплоть до переднего плана в Вашей версии фото поднята, относительно левого края снимка. И действительно на миниатюре кадр становится более сбалансированным. Но на большом формате такой эффект не столь значим.

    Благодарю
  • Валерий Савенко
    Валерий Савенко 18 лютого, 12:52 0
    Хотел бы вернуться к изображениям архитектуры, где фигурирует водная поверхность.
    То, что существуют геометрические искажения оптики - понятно.
    Но как подать зрителю изображение, снятое широкоугольником?
    Показать, как есть или исправлять геометрию?
    Здесь оказался самый сложный случай - архитектура, вода и отсутствие отражений в воде.
    Но и здесь можно установить физический уровень воды и уже от этого править фотографию (нужно ли это делать-другой вопрос).
    Уважаемые коллеги, посмотрите внимательно на этот пейзаж.
    Не кажется ли вам, что картинка "заваливается" по часовой стрелке?
    Меня это сразу смутило и я попытался все же определить, так ли это?
    На приложенном снимке слева и справа есть уровни среза воды, обозначенные красными стрелками.
    В ФШ есть такая возможность. Соедините основания обеих стрелок и определите, насколько наклонена эта линия. Оказалось, 1,92 градуса по часовой стрелке.
    Другими словами, изображение нужно повернуть против часовой почти на 2 градуса.
    Когда не было оптики, художники изображали Гранд Канал, строго соблюдая горизонталь.
    Думаю, это правильно.
    Загуглите "Ганд Канал глазами художников древности", например.
    Вопрос полемический, но в одном я абсолютно уверен, уровень горизонта должен свято соблюдаться, если это не вызвано художественным замыслом автора...
  • Андрій Бабчій
    Андрій Бабчій 18 лютого, 18:51 +1
    Тут є також інші лінії, наприклад закрутка самих човнів і ліній в воді за ними, і якщо б я хотів підкреслити це, то можливо теж трішки підкрутив. Відчуття гризонтальності дає сукупність всіх ліній в кадрі. Тут з горизонтом все нормально, але є такі речі які реально кидаються мені в око і я б зробив інакше, але то ж не моя робота. Тобто, ну автор так вирішив подати цю роботу, а в мене може бути схильність до трішки інших вподобань, але загалом можна ж просто насолоджуватись і приймати все як є
  • Ксенія Київ
    Ксенія Київ 18 лютого, 20:04 0
    Автор написав, що це фото має безліч нагород. Безліч.
  • Дмитрий
    Дмитрий 18 лютого, 20:46 0
    Так, це відповідає дійсності, Ксенія.Не розумію, чому це так обурює Вас.Я навіть більше Вам скажу -неодноразово був лауреатом та переможцем багатьох фотоподій, як у нас в країні, так і за кордоном.Є фото, які публікувались у виданні NatGeo,Conde Nast, тощо.Я сам був у жюрі декількох фотоконкурсів, але це не означає, що всі світлини, яки потрапляють до конкурсів та виграють у той чи інший категорії обовʼязково є технічно перфектними.Погоджусь, що базові речи як от композиція, кадрування, колористика, витримка, діафрагма та інша така фігня повинна буди на певному рівні.Вважаю, що фото, яке ми обговорюємо, має всі необхідні якості, притаманні цікавому фото, вартому уваги. І те, що за досить тривалий період на цьому ресурсу, суто саме фото викликало таке жваве обговорення - це вже показник того, що ця світлина має певний вплив на глядача.
    На відміну від нескінченного потоку фоток, зробленних не відходячи далі ніж 20 метрів від властного будинку на скору руку і які взагалі не здатні викликати бодай якесь обговорення, а не таки ж жалюгидні коментарі накшталт : "усміхнуло, файно, чудово, подобається, гарно показали, чудовий ракурс, чудова моделька" та таке інше.
    А ще я помітив, що чим більш невиразне фото, тим більш воно потребує пояснень від самого автора у віршах, чи уточненях типу "останній день літа там то і там то", або "улица, фонарь, аптека". Думаю Ви зрозуміли мою думку. Я багато вчився у досить відомих фотографів і всі одностайно кажуть, що якщо світлина має родзинку (байдуже яку - цікаве світло, сюжет, динамика, ритм, думка, ракурс, бачення і так далі) воно зовсім не потребує слів. Якщо цього не має - це не фото, це звичайний треш. То є моя думка. Не маю меті когось образити.
    Якщо Ви мені не вірите, ну сходить на ресурси накшталт IPA або Sony photo awards, або Siena PA, 500px, 35Photo.pro та ін.І спробуйте там потрапити хоча б у шорт лист, я вже не кажу про то, щоб щось виграти. А потім вже можливо серьозно розмовлять про технічни недоліки фото
    З повагою
  • Дмитрий
    Дмитрий 18 лютого, 21:08 +2
    Ну і так щоб зовсім зіпсувати настрій : мої фото є на стінах у меріях Одеси, Харкова, Київа, у МЗС України, Стокгольму, у деяких інших установах. Також є у декількох збірниках, наприклад "100 найкращих локацій України", який друкувався обмеженим тиражем для МЗС не для комерції, а як подарункове видання для дипломатів. Навряд я би туди потрапив, якщо ці світлини були б не цікаві або не мали ніякої естетичної цінності. І я не заробляю цім - це моє хоббі. Але я досить серьозно ставлюсь до свого хоббі, бо вкладаю в нього душу. І не дивлячись на це у мене ніколи язик не повернется назвати себе фотографом. Ні - просто людина з камерою та купою обʼєктивів у рюкзаку )
  • Ксенія Київ
    Ксенія Київ 19 лютого, 10:21 +1
    Цікаво, кому ви тут псуєте настрій ?
    З таким "портфелем кубків" і на Фотограферс. О це майстерно.
    Тим паче, ви вже тут були і наслідили.
    Як кажуть, орки, від'ємний наступ.
    І так, щоб, голова не йшла обертом від своїх досягнень - "зірки" тут свої світлини не постять.
    Ваші фото не цікаві ( а-ля профі, прилизані ), як і ви. Бувайте !
  • SergeyR
    SergeyR 19 лютого, 21:33 0
    повністю згоден.
  • Крутий Николай
    Крутий Николай 19 лютого, 11:01 -3
    у Ксенії своя думка і своє сприйняття )
  • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

Вибір редакції