За пять минут до рассвета

Фотографія За пять минут до рассвета / Михаил Псарёв / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:
  1. Перша фотографія →
    Перша фотографія →
  2. ← Остання фотографія
  • Михаил Псарёв
    Фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +272.16  
    Оцінка фотографії: +269.0
    Переглядів: 327 / 863
    Завантажено: 15 листопада '13, 11:05  
    Категорія: Пейзаж
    Переглянути: альбом Крым
    Голоси
    12 коментарів
    • Анатолий Жучинский
      Анатолий Жучинский 15 листопада '13, 11:07 0
      Очень интересные цвета в это время...
    • Андрей Гор!
      Андрей Гор! 15 листопада '13, 11:07 0
      Хороший снимок
    • SergioSfotaS
      SergioSfotaS 15 листопада '13, 11:07 0
      Красота
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 15 листопада '13, 11:07 +1
      Пане, автор, сюжет кльовий, колір приємний) але є деякі пропозиції щодо компоновки та обробки, як буде цікаво - розкажу свої думки;)
    • Хираш Владимир
      Хираш Владимир 15 листопада '13, 12:42 +3
      ех, хто б мені щось розказав по моїм, а то все гарно, сподобалось, чудово...нудьга
    • Михаил Псарёв
      Михаил Псарёв 16 листопада '13, 22:20 0
      Дуже цикаво. Розкажить будь ласка. Буду дуже вдячный. :)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 20 листопада '13, 16:34 +2
      О, бачу, поки я не мав доступу, вже всі все й розказали;)
      1. Й насправді, питання щодо компоновки вже інші користувачі сайту підняли й обговорили) Згоден, що нижній лівий кут зовсім слабенький, там каша.. і буквально на один крок вправо відійти і було б все люкс) чому? все просто. Справа навіть не в самому куті, що там гілки наробили, а справа в камінні) воно кльове, воно виразне, але воно на одній осі з головним об"єктом кадру, ось гляньте . Сам же сюжет є досить динамічним і нічого краще не посилює динаміку як правильна горизонтальна або діагональна побудова основних об"єктів зображення, ну аж ніяк не вертикальна) Так виходить, що у Вас виразне каміння вертикально об"єднано з язиками туману та явно вираженою вершиною і тут то погляд спотикається, а він має динамічно гуляти зображенням:)
    • Denis Krivoy
      Denis Krivoy 20 листопада '13, 16:45 +2
      2. Обробка, дуже все охайно зробили) Настільки охайно, що аж зникло повітря) Нижню частину не берем - тут все круто, все кльово) а от тут гляньте . Теж ніби все добе) так, але є певне "але". Переведіть фото в чб (на сайті є функція) і побачите, що там майже нічого немає, воно все сіре, без об"єму, рельєфу і деталей. Цей прийом дає чітко зрозуміти, що і в кольоровому зображенні не достатньо прозорості. Відсутня повітряна (тональна) перспектива, не дивлячись на рожевість, верхня частина є сіро-брудною, немає свіжості та дзвінкості, хоча впевнений, в житті то було. Як вирішити ту проблему треба було? Все просто, наші камери неповноцінні, вони навіть близько не можуть підійти до того, що ми бачимо, тому одна надія лиш на обробку, довести сіре невзрачне зображення до тієї точки, що хоч якось віддалено нагадує справжню феєрію того моменту) Я б в даному випадку додавав б локально контрасту на певні об"єкти, так би я зробив би контрастнішим туманчик, додав би контрасту охайно на лінію горизонту, тим самим дав можливість би глядачу втонути в тому повітряному просторі) ну і під кінець проробив би пір"їнки хмар на небі, в них теж свій смак;)
      _
      То всього лиш моя суб"єктивна думка) Але це фото варте того, щоб довести його до максимального рівня;)
    • Михаил Псарёв
      Михаил Псарёв 24 листопада '13, 1:08 0
      Велике спасибі за докладне пояснення! Згоден щодо помилок у композиції. Світанок як завжди мене випередив. :)
    • Юрій Максименко
      Юрій Максименко 15 листопада '13, 12:57 0
      Гарний краєвид)
    • Олег Сорокин
      Олег Сорокин 15 листопада '13, 15:30 0
      Вот самое интересное и подойти чуть ближе, чтобы убрать куст и камни из кадра.
    • Анатолий Гордиенко
      Анатолий Гордиенко 15 листопада '13, 17:23 0
      Хорошо
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції