г.Демерджи ночью

Фотографія г.Демерджи ночью / Дмитрий / photographers.ua
кадрувати фотографію золотий перетин фотографії відтінки сірого повноекранний режим
Посилання:
Фотографія:

г.Демерджи ночью

  1. ← Остання фотографія
    ← Остання фотографія
  • Дмитрий
    Фотограф
  • Про фото

     
    Рейтинг: +80.93  
    Оцінка фотографії: +79.0
    Переглядів: 233 / 1,1 тис.
    Завантажено: 19 серпня '12, 12:43  
    Категорія: Пейзаж
    Теги: горы, Демерджи, звезды, ночь
    Переглянути: альбом Природа

    Exif

    Виробник: NIKON CORPORATION
    Модель: NIKON D800
    Витримка: 30/1
    Діафрагма: 2.8
    Швидкість ISO: 2500
    Фокусна відстань: 24
    ПЗ: Adobe Photoshop CS6 (Windows)
    Голоси
    15 коментарів
    • Любомир Тригубишин
      Любомир Тригубишин 19 серпня '12, 13:53 0
      Можу помилитися, але мені видається, що тут просто елементарний "промах" з різкістю. На 2,8 налаштуватись в повній темноті дуже складно. А картинка сама цікава, метеорчик класний.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 19 серпня '12, 13:58 0
      Та як складно, тупо на бескінечність обьектив та й всьо) і контроль по монітору... Шкода, потенційно гарно.
    • Андрій Bramms
      Андрій Bramms 21 серпня '12, 15:15 +2
      взагалі то не все так просто, бо безкінечність в більшості об'єктивів настроєна не "до упора" а є певний переліт за неї.
      тому треба вдень відловити те положення і зазначити собі і запам'ятати, 99% відсотків новачків вважають що повернув до упору і це безкінечність - а це не так.
      По фото - тут явний промах фокусу, взагалі таке слід знімати 2ма кадрами - один для неба, інший для низу, з фокусом відповідним.
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 21 серпня '12, 15:25 0
      То для телевіків правильно, а ширіки "упорні"- крім роз"юстованих.
    • Андрій Bramms
      Андрій Bramms 21 серпня '12, 15:38 +1
      всі мої зуми типу 24-105/4, 17-35/2,8-4 а також кенон 28/1,8 мають цю особливість. Це зроблено для того щоб на всіх тушках була безкінечність ) Там навіть на шкалі в кенона бескінечність позначена гачком який не є "до упору" а наступає трішки раніше упору, тобто ідеальну точність руцями в темноті часто важкувато виставити дивлячись на цю поділку)
      Просто це стандартна штука - у всіх стереотип що "до упору" це бескінечність. а це не так.
      Може в нікона якось по іншому, але на Кеноні саме так, я сам колись на цьому попікся і думав якого фіга на бескінечності в мене всі лінзи дико милять )
    • Роман Михайлюк
      Роман Михайлюк 21 серпня '12, 15:43 0
      Госпаті, як я давно цією пластмасою не знімаю))
    • ash
      ash 21 серпня '12, 15:43 0
      та же фигня с МС Мир-24Н. только на компе стало ясно, что все мимо
    • Андрій Bramms
      Андрій Bramms 21 серпня '12, 15:50 0
      Зі старими об'єктивами точно так само, на моїй практиці їх пройшло через мене в районі сотні різних )) від цейсів до такумарів, від безликих японців до совкових копій німецького шкла. Якщо повезе - об'єктив буде юстований ідеально, але в більшості вони не мають точного юстування на безкінечність до упору. Колись на скільки мені відомо фотографи несли свій апарат і шкельця майстру а той юстував їх, підкручував штопорну гайку в гелікоїді щоб безкінечність була де треба. Я під час розбірки Цейса 180/2,8 середньоформатного бачив навіть засічки майстра який юстував і позначив де треба загвинтити, а фокус там міг гуляти в таких межах що огого!
      Посуті нічого не помінялось з тих пір)) Я думаю тут ще зв'язано це з тим що на зумах безкінечність може наступати на різних позиціях гелікоїда, тобто на короткому в одному місці, на довгому кінці в іншому через хитрі оптичні схеми і конструктив. Юстувати на безкінечність певно є сенс тільки фікси )
    • Дмитрий
      Дмитрий 21 серпня '12, 19:16 0
      Этот эффект был замечен практически сразу, выкручивал до упора и слегка обратно до значка бесконечности + чуть поджимал до Ф4 и результат становился лучше. Возможен еще смаз из за штатива, потому как использовался дешевенький Вангуард, а Манфротто пока себе только выбираю :)
    • Дмитрий
      Дмитрий 21 серпня '12, 19:19 0
      К тому же линза как бы не пейзажная, у нее кривизна фокального поля ярко выражена, возможно это оно и есть...
    • Дмитрий
      Дмитрий 19 серпня '12, 14:16 0
      в ручном режиме на бесконечность, как оказалось на Ф4 все же картинка лучше вышла, но на ней нет метеоров. Пришлось жертвовать качеством ради искусства :)
    • Оксана Турбаевская
      Оксана Турбаевская 19 серпня '12, 18:07 0
      Вот, случай, когда можно успеть загадать желание!))
    • Дмитрий
      Дмитрий 19 серпня '12, 22:02 0
      да как бы 12го июля метеорный поток Леониды, до 100 желаний в минуту можно загадывать :)
    • masq
      masq 21 серпня '12, 17:00 0
      Видається мені що знизу по кутах пішла засвітка, або це якась статика на матриці повпливала. Тим не менше, фотографія сподобалась.
    • Дмитрий
      Дмитрий 21 серпня '12, 19:10 0
      Засветка может быть через видоискатель, по своей глупости не привык к новой камере где есть рычажок для закрытия окошка видоискателя. Обещаю в следующий раз исправится :)
    • Увійдіть в систему, щоб мати можливість коментувати та голосувати.

    Вибір редакції